fredag 16. august 2013



Kanskje på mandag.

Det kan hende at undervisningen starter på mandag. Hvis lærerne dukker opp, sa Gertrud. Hun vil være min veileder. Gertrud har vært på Kjeller og kjenner norske forhold. Jeg er glad hun ville ta på seg ansvaret. Ellers så har det vært en varm dag i dag. Det er viktig å huske væskeinntaket kjente jeg i ettermiddag. Blir svimmel og uvel hvis jeg glemmer det. Har spist lunsj på en kantine på universitetsområdet i dag. Det var bønner, ris, peanøttsaus og røkt fisk. Tror jeg holder meg til bønner og saus neste gang. Tror ikke jeg blir en stor fan av afrikansk mat slik den er her, men det kan hende det finnes bedre alternativer til det jeg har smakt så langt. I kveld lager Nina og jeg kyllingfajitas hjemme. Da vet vi hva vi får. Livet i Afrika går videre, og jeg regner med at det blir flere opplevelser og mer venting i dagene som kommer. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar