mandag 19. august 2013



Mandag, og skolestart.

Da var første skoledag over. Hva skjedde ?? Ikke så mye nei. Jeg fikk plan av Gertrude  da. Den var detaljert og fin. Det var bare det at det ikke møtte opp mer enn en student til leksjonen. Håper at det kommer noen i morgen kl.09.00 da vi gjør et nytt forsøk. Jeg møter nå i hvert fall. Eller så dukket det opp et par andre lærere som jeg skal følge undervisningen til, men de hadde ikke noe opplegg klart før til mandag igjen. En av dem skulle kontakte meg i løpet av uka for å gi meg en undervisningsplan. Eller så har vi vært i byen og handlet litt matvarer. Veien hjem gikk i rushtiden så det var trangt om plassen..Bandaen var veldig støvete, så det var greit å komme hjem til rengjort og kjølig hus. Jack, vår vaktmann og vaktmester hadde gjort rent mens vi var i byen. Blir nok litt mer venting denne uka, men vi kommer nok i gang til slutt
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar